Cele mai bune firme de rent a car cu Inchirieri masini Bucuresti

Va intereseaza serviciile de inchirieri auto? Apelati des la firmele de rent a car din Bucuresti? Atunci cu siguranta ca un ghid al celor mai bune companii specifice este binevenit.

Inchirieri masini Bucuresti este un portal unde veti gasi atat prezentari ale celor mai bune firme de inchirieri masini din Bucuresti, cat si o multime de alte informatii utile legate de termeni si conditii, avantaje, tarife, modele de masini etc.

Fiind oarecum o provocare sa gasesti cele mai bune oferte, sa gasesti un site precum www.inchirieri-masini-bucuresti.eu este o adevarata usurare. Acolo gasiti selectate si analizate cele mai importante aspecte legate de inchirierea unei masini, aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere intotdeauna inainte de a va indrepta catre firma de rent a car.

In plus, daca exista cititori care considera ca firma lor de inchirieri auto merita sa se afle in paginile acestui site, acestia pot trimite o cerere de prezentare a companiei. Desigur, propunerea lor va fi analizata si daca intruneste standardele Inchirieri masini Bucuresti, atunci vor beneficia de aceasta promovare suplimentara.

Aruncati o privire pe Inchirieri masini Bucuresti si cu siguranta veti gasi o multime de lucruri care sa va intereseze. Daca aveti sugestii sau orice altceva, accesati sectiunea de contact unde veti gasi un formular online si o adresa de e-mail.

3 gânduri despre “Cele mai bune firme de rent a car cu Inchirieri masini Bucuresti

  1. ATENTIE la firma cu numele „TEN” din Bucuresti !!!

    http://www.rentacar-ten.ro/contact.html

    Sunt foarte neseriosi si obraznici.
    Patronul este un interlop foarte impertinent si incearca sa va insele cu un contract conceput gresit.
    Mi-au adus masina cu 3 ore intarziere si m-au pus sa semnez contractul la repezeala si nu am apucat sa vad „detaliul” in care daca depaseam numarul de kilometri aveam de platit 0.4 euro/km….in loc de 0.04 euro cat este la majoritatea firmelor. Adica trebuia sa platesc de 10 ori mai mult decat la alte firme !!!
    Am calculat ca daca ma duc pe Transfagarasan-Sibiu-Transalpina_Bucuresti…voi plati in plus 250 de euro pentru depasirea de kilometri !!
    Acest lucru este scris si pe site si in contract, deci nu este o eroare.
    Eram pe drum pe autostrada Bucuresti-Pitesti cand am realizat acest lucru si m-am oprit si i-am sunat. Mi-a raspuns patronul, care mi-a zis ca nu e nici o problema, ca pot sa merg linistit. Dar eu i-am zis ca ESTE O MARE PROBLEMA, PENTRU CA AM SEMNAT CONTRACTUL PENTRU 0.4 EURO, deci daca depasesc va trebui sa platesc suma aia absurda. I-am cerut sa-mi schimbe contractul cu unul bun, dar a zis ca nu mai are formulare si ain final a devenit obraznic.
    Atunci am renuntat sa mai plec si am inceput sa le caut adresa. oameni buni, nu am gasit-o…am cautat-o vreo 2 ore.
    Am vrut sa-mi incarc GPS-ul, si priza nu mergea. IN final, cautand adresa lor, mi s-a descarcat si GPS-ul.
    Era o adresa fantoma, intre Voluntari si Pipera. L-am sunat din nou si a zis foarte enervat ca vine la benzinarie si ca-mi da banii inapoi…
    Cand a ajuns a inceput sa-mi fluture cateva sute de euro pe la nas, ca sa-mi arate ca el are bani si ca e firma serioasa, cauta sa ma umileasca pe mine pentru ca-mi da banii inapoi, etc, etc…
    Mi-a zis ca sunt recalcitrant si ca trebuia sa repar singur priza electrica…. Am ramas socat de cat tupeu si ce caracter infect poate sa aiba un om….
    Un jeg de om si de firma…
    Am pierdut o zi de concediu si a doua zi am apelat la o firma serioasa, cu care nu am avut probleme de nici un fel.
    In concuzie aveti grija sa ocoliti acesti nenorociti cu numele „TEN”

  2. Am gasit cele mai bune oferte de inchirieri auto din Bucuresti folosind informatiile de pe acest blog. Mult succes in continuare, sa gasiti cele mai noi si mai interesante informatii despre rent a car! Nu sunt multe siteuri care sa ofere informatii atat de obiective si de exacte despre inchirieri masini in Romania. I love your blog about rent a car!

  3. Pingback: Cele mai bune firme de rent a car cu Inchirieri masini Bucuresti | Cosmin Neagu

Lasă un răspuns

