La drum cu Skoda Fabia

skoda-fabia-de-inchiriatDe multa vreme imi doream sa conduc o Skoda Fabia, mai ales ca am citit numai lucruri bune despre ea pe diverse forumuri, pareri venite direct de la propietari care sunt indragostiti de aceasta masina.

Cum un client m-a solicitat pentru incheierea unor polite de asigurari pentru pensie tocmai la Piatra Neamt, am zis ca mai bine decat sa plimb actele prin posta, mai bine inchiriez o masina din Bucuresti si ma duc personal, mai ales ca puteam sa obtin si niste recomandari.

Alegerea companiei de inchirieri masini nu a fost grea, am apelat la firma mea preferata de rent a car din Bucuresti si am purces la drum.

Probabil a fost cel mai odihnitor drum de peste 300 de km pe care l-am facut vreodata, si asta fara exagerare! In cele 5 ore de condus nu am simtit nevoia sa ma dau jos din masina sau sa opresc!

Probabil ca si motorizarea acestei masini si-a spus cuvantul, un motor 1.9 TDI- 105 CP, destul de puternic, care te poarta ca vantul, ca sa ma exprim euphemistic, foarte bine izolat, doar la accelerari puternice facandu-se simtit.

Masina, desi e clasa economic a avut, deasemenea, tot ceea ce este necesar pentru un drum confortabil, adica aer conditionat, ABS, airbaguri, AM/FM Radio, Cd player / MP3, geamuri electrice, oglinzi electrice… ce poti sa ceri mai mult de la o masina de inchiriat?

Pe langa faptul ca masina ofera un grad de confort deosebit am mai remarcat si un grad de manevrabilitate deosebit, masina comportandu-se foarte bine in curbe ca si functionalitate sporita datorita celor 5 usi, nefiind o problema cele doua bagaje pe care le-am avut cu mine.

Cu un consum mixt de 4,4% mixt, tinand cont ca nu mi-am dat silinta sa conduc economic si pe alocuri, recunosc, am cam calcat pedala de acceleratie, nu pot sa spun decat ca a fost una dintre cele mai placute experiente cu o masina inchiriata, ca sa nu mai zic ca nu este o masina din care sa-ti fie rusine sa te dai jos la o intalnire de afaceri.

Lasă un răspuns

