Cu masina de inchiriat in concediu

Summer-is-coming...Anotimpul vacantelor anotimpul in care marea ne face mereu cu ochiul, romantica, seducatoare, vara este probabil anotimpul in care suntem intodeauna in miscare.

Cum, ca de fiecare data cand ai nevoie de ea, masina noastra este iar in service, ne-am trezit ca vrem sa mergem la mare intr-un mini concediu si ca singura solutie este trenul.

La inceput ne-am entuziasmat, nu am mai fost cu trenul la mare din vremea studentiei, avea sa fie ceva romantic, ceva deosebit, ne-am gandit noi. Acest mini concediu ne luase pe nepregatite deoarece principalii nostri parteneri de afaceri isi incetau, pe o mica perioada activitatea, obligate de un contract in derulare al unui furnizor de masini unelte care avea o mica problema cu linia de credit. Ne-am zis ca, cine stie cand se mai iveste o ocazie ca asta, sa fim liberi aproape o saptamana si ne-am mai zis ca orice calatorie neprevazuta are un farmec mult mai mare decat cele stabilite cu saptamani sau chiar luni de zile inainte.

Zis si facut! Am purces inca din prima seara sa ne facem bagajele, cele obisnuite pentru mare. Nu suntem niste persoane foarte pretentioase iar garderoba pentru mare, ca de obicei este destul de sumara. Cu toate astea au iesit vreo cinci genti mari pline cu tot felul de chestii, genti care de obicei incapeau lejer in portbagajul masinii noastre… .

Am reinceput sa aranjam toate chestiile alea, sa mai renuntam la cateva tricouri, la niste papuci de plaja, la doua trei costume de baie… . Cu toate eforturile noastre numarul de genti s-a redus la patru dar tot nu ne vedeam tarandu-ne cu ele prin tren. Ne gandeam cum de ne ajungeau pe vremea studentiei cate un rucsac amarat, si ala gol si stateam cateodata si doua-trei saptamani uitati pe plaja.

Sotia mea zice sa cauatam pe la prieteni, poate ne dau ei imprumut vreo masina sau sa mai asteptam trei zile pana va fi masina gata. Binenteles ca niciun prieten nu a fost dispus sa ne imprumute masina si, sa asteptam inca trei zile era deja mult prea mult.

Pierduti, dezamagiti, nea-m deschis laptopurile si am inceput ca navigam pe internet in cautare de idei. Asa am dat peste un blog foarte interesant despre rent a car. Nu ne gandisem niciodata ca o masina de inchiriat poate fi o solutie pentru una dintre vacantele noastre. Am inceput sa cautem frenetic masini de inchiriat in Bucuresti si dup ace am studiat ofertele mai multor companii de inchireieri auto, ne-am hotarat asupra uneia dintre ele, am sunat si, in doua ore eram in drum spre mare intr-o masina eleganta, aproape noua, masina inchiriata ce-i drept  in ultimul moment dar chiar si cu o mica reducere de prêt pentru ca am prins si o oferta speciala a companiei de rent a car.

Inutil sa va mai spun ca distractia a fost maxima!

Lasă un răspuns

