Recomandari masini de inchiriat

recomdari-rent-a-carFara sa vreau, am facut „public” printre cunostintele mele ca sunt implicat in niste proiecte privind studierea pietei de servicii de inchirieri auto din Romania precum si activitatile de promovare si incurajare a consumatorilor de utilizare pe scara cat ma larga a serviciilor de rent-a-car. Cunostintele mele care nu stiau acest lucru au inceput brusc sa imi „devoaleze” la randul lor experiente personale cu masini de inchiriat in Bucuresti, povesti cu vanuri inchiriate, adevarate aventuri frumoase, ilustrate cu poze si presarate cu povesti pline de umor.

Am constatat deodata ca extrem de multe persoane din jurul meu folosesc de foarte multa vreme serviciile de inchirieri auto atat ale unor companii straine dar si al unor companii de rent a car romanesti. Am primit deja de la acestia numeroase recomandari, in special de firme romanesti. Aceste experiente traite atat pe plaiuri mioritice cat si in alte tari cu traditie in acest domeniu au facut ca marturiile cunostintelor, prietenilor mei sa para cu atat mai veridice si, nu in ultimul rand, aceste marturi as putea sa spun aproape ca sunt marturiile unor experti in inchirieri. Ce metoda mai buna de a deveni expert intr-un domeniu, alta decat a folosi intens produsele sau serviciile, poate exista?

Povestile celor care folosesc masini de inchiriat au multe trasaturi comune si, bucurandu-ma ca s-a intamplat asa, ca am deschis cufarul cu povesti adevarate, am realizat inca o data cat de multa dreptate am atunci cand ii sfatuiesc pe cei care doresc sa inchirieze o masina sa caute mai intai de toate sfaturi si recomandari de la clientii vechi, de la cei care sunt cei mai indreptatiti sa ofere astfel de sfaturi.

Ce mi s-a parut interesant, din punctul de vedere al celui care studiaza un segment de piata atat de dinamic, a fost motivele diverse si canalele prin care au ajuns cunoastintele mele sa inchirieze o masina, de la interese clare de afaceri, necesitatea unui alt tip de autoturism, mai incapator sau poate mai rapid, mai elegant eventual pentru a face fata unei intalniri de afaceri mai simandicoase sau chiar pentru a impresiona pe cineve la o intalnire. Dupa calatoriile planificate din timp cu masini inchiriate, pe locul al doilea se situeaza ca frecventa a folosirea acestora in urma unei pene care imobiliza sau facea nesigura folosirea autoturismului personal.

O alta caracteristica comuna a marii majoritati  de recomandari de masini de inchiriat este faptul ca utilizatorii acestor servicii sunt mult mai multumiti  de companiile romanesti de rent a car vis a vis de companiile mari, occidentale. Acest lucru este cu atat mai meritoriu cu cat companiile de inchirieri din Romania, desi au putere financiara mai mica, cheltuieli mari cu liniile de credit precum si probleme cu fraudele, totusi reusesc sa ofere servicii de o inalta tinuta profesionala.

Lasă un răspuns

