Cum sa ai o afacere rent a car de succes

success_0Orice afacere demareaza cu multa ambitie, dorinta de a evolua, putere de munca si optimism insa nu toate reusesc sa evolueze, fie din lipsa experientei in domeniu a intreprinzatorului fie din cauza de inadaptabilitate la conditiile pietii la momentul actual sau a concurentei acerbe.
Domeniul de rent a car este unul care, din 2000 este intr-o continua dezvoltare si inca  se mai dezvolta, cu cat populatia este educata in acest sens si constientizeaza beneficiile, riscurile si necesitatea apelarii la astfel de servicii. Pionierii inchirierilor de masini au fost insa turistii care vizitau Bucurestiul sau restul tarii si au considerat ca reusesc sa se descurce mai bine din punct de vedere logistic daca au un autoturism la dispozitie, decat sa stea sa astepte dupa mijloacele de transport in comun sau sa recurga la varianta taxi-ului. Astfel de influente, venite in special din Occidentul Europei, au “fortat” cumva dezvoltarea domeniului rent a car si l-au adus la stadiul in care si concetatenii nostri sa isi doreasca sa urmeze exemplul strainilor.

In primul rand, ca orice afacere de inceput, trebuie ca investitia sa fie potrivita, cat sa genereze un profit in urma caruia sa se dezvolte insa nu foarte mic, pentru ca apoi nu mai produce nici o valoare si este ingropata de taxe. Fiind un domeniu care are primordial nevoie de oameni si de a fi cunoscuta, ea are nevoie de vizibilitate si transparenta.

Vizibilitatea poare fi usor obtinuta cu ajutorul mijloacelor de social media: o pagina de Facebook e usor de administrat si e gratis, in plus se pot organiza diferite concursuri pe pagina pentru a atrage cat mai multe like-uri si pentru distribuirea paginii catre  mai multi utilizatori ai retelei.

Un site simplu, cu detalii despre flota, inchiriere, simulator de pret, detalii de contact, neaparat adresa sediului si indicatii pentru a ajunge mai usor, optional, odata cu dezvoltarea afacerii i se poate atasa site-ului si un blog si optiunea de autentificare care va oferi eventual cateva beneficii clientilor fideli.

Practicarea promotiilor si reducerilor, cardurilor de fidelizare, a echiparii masinilor cu GPS/scaunel de bebe gratuit este mereu considerat un avantaj in plus fata de pretul inchirierii si denota seriozitate si devotament in dezvoltarea afacerii prin fidelizarea clientilor inca de la prima inchiriere.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s